Szkolenie na zamówienie
Zadzwoń do nas, a my zaproponujemy szkolenie najbardziej dopasowane do Twoich potrzeb on-line lub stacjonarne
PODCAST OD A DO Z (z serii edutainment- nauka połączona z zabawą).
Zdecydowana większość podcastów to monologi lub wywiady. Tymczasem za pomocą muzyki, efektów, narracji można uatrakcyjnić przekaz i wyróżnić się na rynku. Dzięki autorskiemu szkoleniu z użyciem sprzętu reporterskiego uczestnicy zdobędą wiedzę na poziomie zaawansowanym i wcielą się w reporterów. Zagadnienia: - stanowisko do nagrywania; - sprzęt do nagrywania; - opracowanie pomysłu na podcast (scenariusz odcinków); - sztuka rozmowy i zadawania pytań; - przełamywanie tremy; - praca nad głosem; - opracowanie dźwiękowo i muzyczne; - montaż i realizacja; - kanały dystrybucji. Szkolenie trwa 8 godzin. Cena uzależniona od wielkości i wymagań grupy.
Jak prowadzić szkolenia/webinary/warsztaty on-line?
- Jakie są różnice w projektowaniu szkolenia stacjonarnego i on-line.
- Jakie aplikacje wykorzystać w procesie on-line.
- Jakie są różnice w przygotowaniu do posługiwania się głosem w szkoleniach stacjonarnych i online. Nauczysz się posługiwać głosem tak, aby nie męczył się zbyt szybko.
- Jakie są najważniejsze elementy w szkoleniu on-line. Napisanie scenariusz takich zajęć, aby były ciekawe i motywujące.
- Jaka powinna być ilość prezentacji w szkoleniu on-line i jak zaprojektować prezentacje, aby utrzymały percepcję uczestników. Opracowanie prezentacji.
- Jaka jest rola przerw i ćwiczeń indywidualnych. Opracowanie własnych pomysły ćwiczeń, które będą rozluźniały grupę i dawały jej wytchnienie.
- Co to jest storytelling i jak zastosować storytelling do tego, aby szkolenie było ciekawsze. Sformułowanie wstępnych plan działań storytellingowych do wykorzystania w praktyce.
- Sposoby motywowania grupy do działania i słuchania. Co zrobić, aby uczestnicy nie wyłączali kamer i znikali w czasie szkolenia.
- Jak postępować z tzw trudnym uczestnikiem, aby nie zepsuł Twojej pracy i atmosfery podczas zajęć.
- Jak doprowadzić do wymiany doświadczeń w grupie i jak pracować indywidualnie w pokojach, aby motywować uczestników.
- Wskazówki dotyczące ustawienia kamery, oświetlenia, tła, pracy z mikrofonem ubioru i zachowania prowadzącego.
Cena uzależniona od od wielkości i wymagań grupy liczby godzin
STORYTELLING, CZYLI SZTUKA OPOWIADANIA HISTORII
Autorskie szkolenie z elementami warsztatów, które pozwoli wykorzystywać storytelling w biznesie, marketingu, promocji kultury i sztuki. O tym, jak wielką moc ma sztuka opowiadania historii można dowiedzieć się klikając tutaj. Zagadnienia: - o czym opowiadać, by zainteresować swoim produktem/działalnością innych; - schemat dramaturgiczny w praktyce; - wskazówki, jak porwać odbiorcę; - przełamywanie tremy; - praca z kamerą i mikrofonem; - wystąpienia publiczne, livy, audycje na żywo; - pozytywne reagowanie na zaskakujące sytuacje. Szkolenie trwa 8 godzin. Cena uzależniona od wielkości i wymagań grupy.
Wystąpienie publiczne dla każdego
Mini wykłady przeplatane ćwiczeniami. Pomogą w zrozumieniu co jest główną przyczyną lęku, który paraliżuje nas przed wystąpieniami publicznymi. Zapanujesz na swoim głosem, postawą, a Twój przekaz będzie atrakcyjny. TREMA - jak ją pokonać PRACA NAD CIAŁEM -siła gestów -swobodna postawa -kontakt wzrokowy, nawiązywanie relacji PRACA NAD GŁOSEM -ćwiczenia rozluźniające głosowe i artykulacyjne, oddechowe -modulowanie głosem -mówienie z emocjami STORYTELLING w wystąpieniach -co zrobić, by inni Cię słuchali? -atrakcyjna treść przekazu, czyli jaka? -kluczowe zdania wypowiedzi -elementy dynamicznej wypowiedzi PRACA Z MIKROFONEM I KAMERĄ -jak się ubrać -jak się umalować -na co zwracać uwagę Szkolenie trwa od 8-16 godzin.
JAK ZAISTNIEĆ W MEDIACH
Warsztat z użyciem mikrofonów i kamer, przeplatany mini-wykładami. Zajęcia pozwolą zrozumieć: - jak działają media? - jakich treści potrzebują? - jak wykorzystują treści?. Co zrobić, aby poprzez dziennikarzy dotrzeć z ważnym przekazem do odbiorców. Zagadnienia: - tworzenie tekstów informacyjnych, atrakcyjnych dla dziennikarzy. - jak mówić, by często gościć w mediach? - jak docierać do redakcji? - jak dobrze prezentować się odbiorcom podczas rozmowy z dziennikarzem? - podstawy emisji głosu; - praca z kamerą i mikrofonem; - przełamywanie tremy; - prawo prasowe; - sposoby utrzymywania dobrych relacji z dziennikarzami. Szkolenie dwudniowe (16 godzin). Cena uzależniona od wielkości i wymagań grupy.
Jak rozmawiać, by przyciągać do siebie innych? - warsztat praktyczny połączony z nagraniem podcastu
Kto nauczy się rozmawiać z drugą osobą, przełamie strach przed wystąpieniami publicznymi, interakcją z drugim człowiekiem. Kto nauczy się właściwie komunikować, łatwiej osiągnie swoje cele. Efektem warsztatów jest podcast nagrany na temat wskazany przez zlecającego. W ten sposób zdobyte umiejętności zostaną wykorzystane w praktyce. Uczestnicy dowiedzą się między innymi: -Jak przygotować rozmówcę do spotkania? -Czy pytania mieć na kartce? -Jak przełamać tremę u rozmówcy i u siebie? -Jakie przedmioty pomagają w dobrym small talku? -Jak zapytać, by uzyskać konkretne wypowiedzi? -Jak pytać o dokumenty, zdjęcia, piosenki? -Co zrobić, gdy rozmówca ma złą pamięć, nie dosłyszy, mówi niewyraźnie? -Co zrobić, gdy rozmówca popada w częste dygresje, nie odpowiada na pytania? -Jak i po co zadać trudne pytanie? -Czego nie robić podczas nagrania? Poćwiczymy aktywne słuchanie, tak by otworzyć rozmówcę. -Czego nie robić podczas nagrania? Jak zakończyć rozmowę, by relacja przetrwała? Szkolenia trwa 8-12 godzin.
Co o nas mówią?







