Szkolenie na zamówienie
Zadzwoń do nas, a my zaproponujemy szkolenie najbardziej dopasowane do Twoich potrzeb on-line lub stacjonarne
PODCAST OD A DO Z (z serii edutainment- nauka połączona z zabawą).
Zdecydowana większość podcastów to monologi lub wywiady. Tymczasem za pomocą muzyki, efektów, narracji można uatrakcyjnić przekaz i wyróżnić się na rynku. Dzięki autorskiemu szkoleniu z użyciem sprzętu reporterskiego uczestnicy zdobędą wiedzę na poziomie zaawansowanym i wcielą się w reporterów. Zagadnienia: - stanowisko do nagrywania; - sprzęt do nagrywania; - opracowanie pomysłu na podcast (scenariusz odcinków); - sztuka rozmowy i zadawania pytań; - przełamywanie tremy; - praca nad głosem; - opracowanie dźwiękowo i muzyczne; - montaż i realizacja; - kanały dystrybucji. Szkolenie trwa 8 godzin. Cena uzależniona od wielkości i wymagań grupy.
STORYTELLING, CZYLI SZTUKA OPOWIADANIA HISTORII
Autorskie szkolenie z elementami warsztatów, które pozwoli wykorzystywać storytelling w biznesie, marketingu, promocji kultury i sztuki. O tym, jak wielką moc ma sztuka opowiadania historii można dowiedzieć się klikając tutaj. Zagadnienia: - o czym opowiadać, by zainteresować swoim produktem/działalnością innych; - schemat dramaturgiczny w praktyce; - wskazówki, jak porwać odbiorcę; - przełamywanie tremy; - praca z kamerą i mikrofonem; - wystąpienia publiczne, livy, audycje na żywo; - pozytywne reagowanie na zaskakujące sytuacje. Szkolenie trwa 8 godzin. Cena uzależniona od wielkości i wymagań grupy.
JAK ZAISTNIEĆ W MEDIACH (wyłącznie stacjonarne)
Warsztat z użyciem mikrofonów i kamer, przeplatany mini-wykładami. Zajęcia pozwolą zrozumieć: - jak działają media? - jakich treści potrzebują? - jak wykorzystują treści?. Co zrobić, aby poprzez dziennikarzy dotrzeć z ważnym przekazem do odbiorców. Zagadnienia: - tworzenie tekstów informacyjnych, atrakcyjnych dla dziennikarzy. - jak mówić, by często gościć w mediach? - jak docierać do redakcji? - jak dobrze prezentować się odbiorcom podczas rozmowy z dziennikarzem? - podstawy emisji głosu; - praca z kamerą i mikrofonem; - przełamywanie tremy; - prawo prasowe; - sposoby utrzymywania dobrych relacji z dziennikarzami. Szkolenie dwudniowe (16 godzin). Cena uzależniona od wielkości i wymagań grupy.
Co o nas mówią?


